خرید و فروش مدرک پزشکی(100%معتبر)

خرید و فروش مدرک پزشکی

خرید و فروش مدرک پزشکی

موسسه ما در حوزه خرید و فروش مدرک پزشکی به عنوان یکی از معتبرترین فعالان در سطح کشور شناخته شده است. آیا تا به حال از خود پرسیده اید که خرید مدرک پزشکی از چه جهاتی اهمیت دارد؟ قطعا آرزوی شمار بسیار زیادی از ما در برهه ای از زمان این بود که در آینده پزشک شویم. چرا که در ایران پزشکان هم درآمد.

بسیار بالایی دارند و هم اینکه از منزلت اجتماعی بسیار بالایی برخوردارند. ورود به مقطع پزشکی در ایران پروسه ای بسیار پیچیده و دشوار است تنها معدود افرادی می‌توانند موفق به تحصیل در این مقطع شوند. اگر شما هم بنا به هر دلیلی موفق به دریافت مدرک تحصیلی پزشکی نشده‌اید ناامید نباشید چرا که راهی وجود دارد که شما با پیمودن آن خواهید توانست صاحب یک مدرک پزشکی معتبر شوید.

مدرک پزشکی را از ما بخواهید – مدرک رسمی پزشکی – مدرک قابل اعتبار پزشکی

افرادی که در حوزه خرید و فروش مدرک پزشکی و فعالیت می کنند قطعاً می دانند که یکی از مدارک پرفروش و پر متقاضی که یک آینده شغلی تضمینی را برای افراد مراجعه کننده رقم خواهد زد مدرک تحصیلی پزشکی است. شما با خرید مدرک تحصیلی پزشکی از موسسه ما به راحتی می توانید از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید. شاید برای شما پیشنهاد ما یک پیشنهاد وسواس انگیز و عجیب باشد! چرا که شما با خرید این مدرک در عرض چند ماه و یا کمتر به درآمد و منزلت اجتماعی یک پزشک اصلی خواهید رسید. ما در ادامه برای شما عزیزان مطالبی را گردآوری کرده ایم که شما پس از خواندن آن ها درک خواهید کرد که چرا مدرک تحصیلی پزشکی بسیار پرطرفدار است و از چه جهاتی اهمیت دارد.

خرید و فروش مدرک پزشکی
خرید و فروش مدرک پزشکی

متخصصانی که در زمینه خرید و فروش مدرک پزشکی فعالیت می کنند موظف هستند تا روند کار دریافت این مدرک را برای متقاضیان به همراه تمامی جزئیاتی که دارد شرح دهند. همه ما می دانیم پیش از تحصیل در مقطع پزشکی هر فردی در ابتدا می بایست در کنکور سراسری رشته تجربی شرکت کند. این آزمون سراسری تعداد بسیار زیادی متقاضی و آزمون دهنده دارد ضمن اینکه امکان کسب حد نصاب رتبه در این آزمون بسیار ناچیز است. جالب است بدانید که هر ساله تنها ۱۰ درصد از متقاضیان و دانش آموزان موفق به ورود در دانشکده پزشکی می شوند. اگر بسیار خوش بینانه به مسئله بنگریم با پیش فرض اینکه شما در این آزمون دشوار پذیرفته شدید می توانید با ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی خود در دانشگاه مد نظر ثبت نام کنید که البته این تازه شروع دشواری های مسیر می باشد…!

افرادی که متقاضی خرید و فروش مدرک پزشکی هستند قطعاً می دانند که دوره تحصیل در رشته پزشکی به جرأت جزع سخت ترین دوران تحصیلی نسبت به سایر رشته های دانشگاهی به شمار می رود. به عنوان مثال تعداد واحدهای درسی که باید در رشته‌های پزشکی بگذرانید چیزی حدود ۲۹۰ واحد است که از این تعداد ۱۵۲ واحد درسی بوده و ۱۳۸ واحد نشانه شناسی است. البته به همراه چاشنی کارورزی، کارآموزی و پایان نامه…! برای آشنایی بیشتر شما لازم به ذکر است که کل دوره پزشکی را می‌توان به چهار بخش تقسیم بندی کرد که مرحله اول آن علوم پایه می باشد و حداقل دو و نیم سال طول می کشد. پس از به اتمام رساندن این دوره دانشجویان می بایست در آزمون علوم پایه ثبت نام کنند و تنها در صورت پذیرفته شدن وارد مرحله بعد تحت عنوان فیزیوپاتولوژی خواهند شد. مراحل سوم و چهارم نیز پیش نیازها و شرایط خاص خود را دارد که نام بردن از آنها از حوصله این مقاله خارج است. بنابراین خرید مدرک پزشکی یک راه معقول تر و منطقی تر به نظر می رسد.

  • چرا مدرک پزشکی را بخریم؟

موسسه ما به عنوان یکی از فعالان در حوزه خرید و فروش مدرک پزشکی راهنمایی های رایگانی را توسط مشاوران زبده و متخصص در نظر گرفته است که کاملاً شما را قانع و متقاعد می کنند که چرا خرید مدرک پزشکی از پیمودن تک تک مراحل آن و هدر دادن روزهای جوانی منطقی تر است. همانطور که در قسمت قبل مطالعه کردید متقاضی علاوه بر پاس کردن دروس بسیار دشوار پزشکی در صورتی که در دانشگاه دولتی قبول نشود برای ادامه تحصیل ملزم به پرداخت هزینه‌های گزافی است. این هزینه ها بسیار بالا هستند و در صورتیکه شما توانایی پرداخت آنها را نداشته باشید از دانشگاه اخراج خواهید شد. این در حالی است که شما می توانید با خرید این مدرک در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنیم ضمن اینکه هیچگونه نیازی به پاس کردن دروس فشرده و سخت پزشکی را ندارید.

ما به عنوان با سابقه ترین مرکز خرید و فروش مدرک پزشکی تمامی مدارک خود را در سیستم دانشگاه مربوط به شکل رسمی به ثبت می رسانیم. علاوه بر آن ما برای شما پرونده های فیزیکی و الکترونیکی را به همراه تمامی ریز نمرات تشکیل خواهیم داد. آنچه که تایید کننده و ثابت کننده معتبر بودن مدرک پزشکی ارائه شده توسط موسسه ماست این است که روی هر مدرکی که مشتری تحویل می گیرد هولوگرام و مهر دانشگاه مربوطه خودنمایی می کند. یک خبر خوش که برای شما داریم این است که شما اگر علاقه مند به حوزه های مختلف پزشکی هستید می توانید مدرک تحصیلی سایر رشته های مربوط به حوزه پزشکی مانند دندانپزشکی را نیز خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با استفاده از راه های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده ایم با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را با جزئیات روند کار آشنا نمایند.

مدارک مورد نیاز برای خرید مدرک پزشکی
مدارک مورد نیاز برای خرید مدرک پزشکی
  • مدارک مورد نیاز برای خرید مدرک پزشکی

قطعاً یکی از سوال های بسیار مهم متقاضیانی که برای خرید و فروش مدرک پزشکی به مجموعه ما مراجعه می‌کنند این است که برای دریافت این مدرک ملزم به ارائه چه مدارکی هستند؟ شما برای دریافت مدرک تحصیلی پزشکی معتبر نیاز به شرکت در هیچ آزمونی ندارید. تنها مدرکی که باید ارائه دهید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رشته تجربی می باشد که از زمان صدور آن حتماً باید هفت سال گذشته باشد. ما این مدرک را به همراه پرونده فیزیکی ارائه خواهیم داد. البته علاوه بر آن شما می بایست مدارکی از جمله چند قطعه عکس، فتوکپی کارت ملی و شناسنامه خود را به ما تحویل دهید و پس از گذشته بازه زمانی کوتاه مدتی صاحب یک مدرک پزشکی معتبر شوید.

یکی دیگر از مهمترین چالش هایی که برای مراجعه کنندگان خرید و فروش مدرک پزشکی پیش می آید این است که قیمت مدرک پزشکی چقدر است؟ و آیا قیمت درج شده برای این مدرک ارزش این را دارد که آن مدرک را خریداری کنند یا خیر؟ در پاسخ باید اشاره شود که عوامل بسیار زیادی روی قیمت نهایی مدارک تحصیلی تاثیرگذارند و نمی میتوان یک نرخ ثابت و معینی را برای آنها تعیین کرد.

  • سخن آخر و جمع بندی کلی

موسسه ما به عنوان معتبرترین مرجع خرید و فروش مدرک پزشکی قیمت های مقرون به صرفه و مناسبی را برای مدارک معتبر خود در نظر گرفته است تا همه جوانان سرزمینمان بتوانند به آرزوهای دیرینه و چندین و چند ساله و خود برسند. توجه داشته باشید مداری که در حوزه پزشکی ارائه می دهیم تمامی مراحلی را که برای دریافت یک مدرک واقعی الزامی است را طی کرده است. به همین خاطر به جرات می توان گفت که قیمت درج شده آن نسبت به هزینه و زمانی که برای دریافت یک منطقه به پزشکی واقعی باید صرف کنید بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مدارک پزشکی که در تیم ما ارائه می شود همگی مورد تایید وزارت بهداشت واقع شده اند از همین رو شما می توانید از این مدارک در راستای استخدام در مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان ها استفاده کنید بدون اینکه حتی یک درصد در مورد اعتبار آن شک و شبهه داشته باشید.

را مدرک پزشکی را بخریم؟
را مدرک پزشکی را بخریم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم