خرید مدرک پزشکی

خرید مدرک پزشکی-ویکی پاد

خرید مدرک پزشکی

عموما رشته پزشکی در دانشگاه های تمام وقت، پردیس خودگردان، پردیس آزاد، مازاد ظرفیت و ظرفیت پردیس خودگردان دانشگاه آزاد ارائه می شود. بیشترین ظرفیت مربوط به دانشگاه های علوم پزشکی است و پس از آن دانشگاه پردیس خودگردان با ظرفیت حدود 600 دانشجو در رتبه دوم قرار دارد.

با توجه به اینکه رشته پزشکی فقط در دانشگاه های فوق ارائه می شود و هیچ یک از دانشکده های پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کاربردی این رشته را ندارند، ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسر کشور محدود و داوطلبان با رتبه حداکثر  10 نفر هیچ شانسی برای قبولی ندارند و در رشته پزشکی تحصیل خواهند کرد.

خرید مدرک پزشکی-ویکی پاد
خرید مدرک پزشکی-ویکی پاد

مدت دوره های تحصیلی در رشته پزشکی

رشته پزشکی عمومی ۷ ساله است که شامل ۴ دوره علوم پایه، پاتوفیزیولوژی، کارآموزی بالینی و کارآموزی بالینی می باشد. دوره علوم پایه پزشکی شامل 5 ترم تحصیلی است که در پایان آن دانشجویانی که در آزمون علوم پایه نمره قابل قبولی کسب کنند می توانند وارد دوره بعدی یعنی پاتوفیزیولوژی شوند. آزمون جامع علوم پایه پزشکی کلیه دانشجویان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سراسر کشور و به طور همزمان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.مدت دوره های تحصیلی در رشته پزشکی

 

 

رشته پزشکی عمومی ۷ ساله است که شامل ۴ دوره علوم پایه، پاتوفیزیولوژی، کارآموزی بالینی و کارآموزی بالینی می باشد. دوره علوم پایه پزشکی شامل 5 ترم تحصیلی است که در پایان آن دانشجویانی که در آزمون علوم پایه نمره قابل قبولی کسب کنند می توانند وارد دوره بعدی یعنی پاتوفیزیولوژی شوند. آزمون جامع علوم پایه پزشکی کلیه دانشجویان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سراسر کشور و به طور همزمان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

 

ثبت نام برای تحصیل در رشته پزشکی

 

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1401-1402 شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد که بر اساس ترم پذیرش هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان مدت تحصیل آنها در سنوات مجاز افزایشی ندارد ولی شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهای کسب شده توسط دانشجو تعیین می شود و در طول مدت تحصیل دانشجو، تقریباً 10-15 درصد افزایش می یابد. توجه داشته باشید که علاوه بر شهریه ثابت و متغیر، هزینه ای که برای انصراف از خوابگاه یا دوره می پردازید نیز به هزینه های شما در هر ترم تحصیلی اضافه می شود.شهریه رشته پزشکی در واحدهای خودگردان مازاد ظرفیت دانشگاه آزاد همانند پردیس های خودگردان می باشد.

چرا باید به فکر خرید عنوان باشیم؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم تمامی این موارد باعث می شود تحصیل در رشته پزشکی چه قبل از پذیرش و چه در طی مراحل تحصیل و تکمیل این رشته کاری سخت و طاقت فرسا باشد حتی اگر بتوانید در دانشگاه ها تحصیل کنید روزانه (بدون پرداخت شهریه) شما باید زمان زیادی را صرف کنید و دروس بسیار سخت را مطالعه کنید. در مورد دیگر اگر در یکی از دانشگاه های غیر از دانشگاه تمام وقت تحصیل می کنید

مدرک پزشکی را از کجا بخریم؟

 

طبیعتا خرید مدرک پزشکی به خصوص مدرک پزشکی کار چندان آسانی نیست. اما منظور ما از اینکه خرید مدرک آسان نیست این است که برای انجام آن باید با یک موسسه معتبر مشورت کنید و مراحل مربوطه را به دست آنها بسپارید تا آنها بتوانند کار شما را با دقت انجام دهند و به شما کمک کنند تا اهداف هدف ما ایجاد مؤسسات معتبری است که بر روابط قوی و گسترده با دانشگاه‌های سراسر کشور تکیه دارند

 

می توانند سندی را در اختیار شما قرار دهند که در سامانه دانشگاه مورد نظر ثبت شده و همزمان پرونده فیزیکی و الکترونیکی شما در آنجا ایجاد می شود.به طوری که گواهی دریافتی شما کاملا معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت باشد. به همین دلیل می توانید با خیال راحت از عنوان خود در امور مهاجرتی و استخدامی مانند استخدام و کار در کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده کنید و هیچ گونه نگرانی بابت عنوان خود نداشته باشید، زیرا عنوان شما مستند و قابل جستجو خواهد بود.

 

مراحل خرید اصل گواهی پزشکی

 

همانطور که گفته شد کافی است پس از مشاوره با یک موسسه معتبر در این زمینه مدارکی را که موسسه برای ثبت نام و دریافت مدرک پزشکی از شما می خواهد تهیه کنید. در مراحل زیر دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از انتخاب دانشگاه، قیمت مدرک برای شما محاسبه می شود. در مرحله آخر مدارک مربوطه به دانشگاه ارسال می شود تا مدرک شما تحت نظارت کارکنان دانشگاه به صورت قانونی صادر شود.

رشته پزشکی و تفاوت آن با سایر رشته ها

 

رشته پزشکی تفاوت های چشمگیری با سایر رشته ها دارد. تفاوتی که دانستن آن برای همه کسانی که می خواهند وارد این عرصه شوند بسیار مهم است.

 

اولاً این رشته ارتباط مستقیم دارد. یعنی نمی توان پزشکی عمومی را به طور مداوم مطالعه کرد. دوم اینکه در طول سال های تحصیل پزشکی، دانشجویان باید دوره های بسیار سخت و طاقت فرسایی را بگذرانند.

مهمتر از همه این است که پزشکی مانند سایر رشته ها آزادی زیادی ندارد و شرایط و ضوابط آن بسیار سخت گیرانه است.

 

مدت دوره آموزش پزشکی عمومی

 

مدت زمان تحصیل پزشکی عمومی در ایران 7 سال است که بسته به مولفه های انتخابی و پذیرفته شده توسط دانشجو این زمان ممکن است کاهش یا افزایش یابد.

 

البته آموزش پزشکی عمومی در سایر کشورها نسبت به ایران کوتاهتر است و 5 تا 6 سال طول می کشد. دلیل این امر حذف برخی از عناصر یادگیری است.

 

تخصص و فوق تخصص در پزشکی

 

پس از اتمام تحصیلات پزشکی عمومی، دانشجویان می توانند وارد دوره های تخصصی شوند.

 

در این دوره که بین 2 تا 6 سال به طول می انجامد، دانشجویان در یک رشته خاص متخصص می شوند و بر تمامی رازها و فنون آن مسلط می شوند.پس از اتمام دوره آموزش استثنایی نوبت به متخصص می رسد که 2 تا 3 روز طول می کشد. در فوق تخصص، طرف مقابل معمولاً یک پزشک حرفه ای است که سعی در افزایش مهارت و ایجاد جایگاه علمی دارد.

 

هزینه تحصیل پزشکی

 

شهریه تحصیل پزشکی در ایران برای هر ترم حدود 7 تا 15 میلیون تومان است. البته برای دانشگاه رایگان است و دانشجویان دانشگاه دولتی شهریه نمی پردازند.

 

  • پزشکان چقدر درآمد دارند؟
  • اما شاید جالب ترین قسمت ماجرا به درآمد و حقوق پزشکان مربوط می شود.
  • درآمد پزشک عمومی از 5 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان در ماه متغیر است.
  • در مورد دکتر متخصص هم ماهی 50 تا 100 میلیون تومان درآمد داره

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم