خرید مدرک رشته علوم آزمایشگاهی

فروش-مدرک-رشته-علوم-آزمایشگاهی-scaled.jpg

خرید مدرک رشته علوم آزمایشگاهی

رشته علوم آزمایشگاهی زیرمجموعه ای از رشته های علوم پزشکی است که نقش بسزایی در سلامت و کاهش هزینه های درمان دارد. فعالیت اصلی رشته علوم آزمایشگاهی در آزمایشگاه با بررسی و آنالیز خون و سایر مایعات و بافت های بدن برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری ها و حفظ سلامت افراد جامعه و نتایج این فعالیت ها می باشد. به بخش درمان ارائه می شود. فارغ التحصیلان این رشته می توانند در انجام آزمایشات هماتولوژی و بیوشیمیایی به تیم درمانی کمک کنند.

خرید رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی

فروش-مدرک-رشته-علوم-آزمایشگاهی-scaled.jpg
فروش-مدرک-رشته-علوم-آزمایشگاهی-scaled.jpg

 – وظایف کارشناس علوم آزمایشگاهی

مهمترین وظایف کارشناس علوم آزمایشگاهی عبارتند از: تعیین خط مشی و تنظیم برنامه های مطالعاتی، پژوهشی، تخصصی آزمایشگاهی، تقسیم وظایف و نظارت بر اجرای آنها. نظارت و هماهنگی فعالیت های مرتبط یا همکاری در فعالیت های مرتبط انجام اقدامات آزمایشگاهی مربوط به آزمایش کامل ادرار و اندازه گیری قند و اوره خون انجام آزمایشات مستقیم و فلوتاسیون، مدفوع، قارچ کچلی یا نظارت بر عملکرد آن دریافت نمونه از موضوع، برچسب زدن و مرتب سازی نمونه ها و ثبت مشخصات آنها در سیستم کامپیوتری حفظ کیفیت نتایج با استفاده از دستگاه های کنترل کیفیت انجام آزمایشات مواد اولیه دارویی و غذایی از قبیل تعیین مقدار و تشخیص ناخالصی ها بر اساس استانداردهای موجود نظارت یا انجام اقدامات آزمایشگاهی مربوط به شمارش باکتری ها، فرآورده های دارویی و غذایی،

تهیه محیط های کشت مخصوص و مراقبت و کنترل وسایل فیزیکی. انجام آزمایشات مربوط به تعیین میزان آلودگی هوا و سایر آزمایشات در آزمایشگاه های اختصاصی بهداشت محیط انجام آزمایشات هیدرولوژیکی در آزمایشگاه های اختصاصی همکاری با کمیته استاندارد به منظور استانداردسازی روش های مختلف آزمایشگاهی انجام آزمایشات پاتولوژی و سیتولوژی بررسی و کنترل روش های آزمایش در آزمایشگاه های تولیدکنندگان محصولات انحصاری ارائه راهنمایی های لازم به کارشناسان و سایر کارکنان تحت نظارت در انجام وظایف مرتبط، هماهنگی فعالیت ها و نظارت بر استفاده صحیح از روش ها و دستگاه های آزمایشگاهی.

آزمایش مجدد موارد مشکوک در صورت لزوم خواندن نتیجه آزمون و اعلام پاسخ همکاری با سایر گروه های بهداشتی و درمانی در زمینه های مرتبط مشارکت در برنامه های اپیدمیولوژی و سایر برنامه های بهداشتی شرکت در دادگاه های مربوط به مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و آشامیدنی ارائه راهنمایی های لازم به کارخانجات داروسازی و واحدهای تولیدی به منظور ارتقای استاندارد ساخت و تکنیک های کنترلی فرآورده های دارویی. شرکت در محاکم مربوط به عنوان کارشناس در صورت درخواست و ارائه نظرات کارشناسی لازم نظارت و نظارت بر کلیه امور فنی، اداری و آموزشی دانشکده های آزمایشگاهی مرتبط انجام آزمایشات هماتولوژی،

ایمونولوژی و سرولوژی، بیوشیمی و توانایی تشخیص انگل و قارچ تهیه و تنظیم مواد آموزشی و نظارت بر آموزش آزمایشگاهی برای مؤسسات آموزشی مرتبط تهیه و ویرایش مقالات علمی و بررسی مقالات و گزارش های منتشر شده بررسی و کنترل روش های آزمایش در آزمایشگاه های تولیدکنندگان محصولات انحصاری.

خرید-مدرک-رشته-علوم-آزمایشگاهی-.jpg
خرید-مدرک-رشته-علوم-آزمایشگاهی-.jpg

خرید مدرک علوم آزمایشگاهی

علوم آزمایشگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

دانشجویان علوم آزمایشگاهی باید به دروس تخصصی رشته تجربی که شیمی و زیست می باشد علاقه مند شوند. همچنین از آنجایی که رشته علوم آزمایشگاهی به ویژه در مقطع کاردانی، یک رشته کاربردی است و به نمونه بافت و ادرار و مدفوع می پردازد، کسانی که به بو یا آزمایش با ادرار و مدفوع حساس نیستند و به کار عملی و آزمایشگاهی علاقه مند هستند. کار در این زمینه می تواند موفق باشد. افرادی که به این نمونه ها حساسیت دارند در حین کار عملی با مشکل مواجه می شوند. معرفی رشته کارشناسی علوم آزمایشگاهی – مزایا و معایب علوم آزمایشگاهی از مزیت های این رشته می توان به کار بسیار آسان تری نسبت به سایر رشته های پیراپزشکی اشاره کرد. زیرا این رشته از نظر کاربردی بودن و بازار کار یکی از موفق ترین رشته های گروه پزشکی می باشد.

همچنین در صورت ادامه تحصیل تا مقطع دکترا وضعیت شغلی بسیار خوبی دارد. ارتباط کمتر با بیمار و مسئولیت مستقیم کمتری در قبال جان بیمار در حوزه علوم آزمایشگاهی وجود دارد. علاوه بر این، رشته علوم آزمایشگاهی در مقایسه با پرستاری از دامنه تحقیقات گسترده تری برخوردار است. از جمله معایب آن، درآمد بسیار کمتر از پرستاری و پزشکی در مقطع کارشناسی و وضعیت شغلی ضعیف تر از پرستاری در مقطع کارشناسی است. همچنین در صورت عدم رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، خطر ابتلای متخصصین این حوزه به انواع میکروب ها و آلودگی ها وجود دارد.

خرید مدرک کارشناسی علوم آزمایشگاهی

 – بازار کار و درآمد علوم آزمایشگاهی

رشته علوم آزمایشگاهی مانند اکثر رشته های گروه علوم پزشکی از بازار کار خوبی برخوردار است . مانند کار در آزمایشگاه های بالینی، بیمارستان های دولتی و خصوصی و همچنین آزمایشگاه های مراکز بهداشتی درمانی، موسسات و مراکز تحقیقاتی و آموزشی، پزشکی قانونی، سازمان انتقال خون، کارخانجات تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، آزمایشگاه های خصوصی تشخیصی پزشکی و غیر خصوصی. ، شرکت های توزیع کننده محصولات بیولوژیکی و آزمایشگاهی، شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی، تدریس، محقق و کارشناس آزمایشگاه ها و مراکز دولتی، استاد دانشگاه و … اطلاعات دقیقی از درآمد متخصصان رشته علوم آزمایشگاهی در دسترس نیست.

بالاترین درآمد را فارغ التحصیلان دکتری کسب می کنند که پس از اخذ مجوزهای لازم می توانند آزمایشگاه تاسیس کرده و شخصا شروع به کار کنند. علوم آزمایشگاهی در کشور ما از نظر درآمد از جایگاه خوبی برخوردار است و این موضوع افراد زیادی را به این رشته جذب می کند. کارشناسان آزمایشگاه با توجه به تجربه، توانایی و توافقی که با کارفرمای خود می بندند، درآمدهای متفاوتی دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم