خرید مدرک داروسازی-1401-1402

خرید مدرک داروسازی

خرید مدرک داروسازی

همه ما در طول زندگی تصمیماتی گرفته و در پس آن تصمیم مسیرهایی نیز برای افراد مشخص می‌گردد. یکی از مهم ترین این تصمیم‌ها انتخاب رشته تحصیلی چه در زمان دانش آموزی چه در زمان دانشجویی و پس‌ازآن انتخاب شغل می‌باشد. طبیعتاً انتخاب رشته تحصیلی و شغل ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند به طوری که انتخاب رشته تحصیلی مقدمه انتخاب شغل بوده  و از جمله مواردی است که در آینده افراد بسیار امر مهم و تأثیر گذاری می‌باشد.

رشته داروسازی یکی از رشته های پر آوازه رشته تجربی است که هر ساله حتماً در دفترچه انتخاب رشته مشاهده نموده اید. علاوه بر آن این رشته جزو رشته‌های پرطرفدار در میان داوطلبان می‌باشد و هر سال افراد زیادی قبولی در رشته داروسازی را هدف خود قرار داده و برای قبولی در این رشته تلاش می‌نمایند. طبیعتاً برای قبولی در این رشته داوطلب باید در کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه لازم برای قبولی در این رشته را کسب نماید.

خرید مدرک داروسازی
خرید مدرک داروسازی

لازم به ذکر است که قبولی در این رشته و کسب رتبه قبولی برای این رشته کار آسانی نمی‌باشد. زیرا در سال‌های اخیر عوامل گوناگونی مانند افزایش رقابت، سخت‌تر شدن سؤالات کنکور، کاهش ظرفیت دانشگاه‌ها ، همه و همه از عواملی است که قبولی در کنکور و به‌خصوص قبولی در رشته های مهم علوم پزشکی مانند پزشکی و دندان‌پزشکی و داروسازی را به کار سختی تبدیل نموده است.

 

معرفی رشته داروسازی

بسیاری از داوطلبان که قصد تحصیل در رشته داروسازی را دارند، شناخت صحیحی از این رشته نداشته و فقط به علت موقعیت شغلی و اجتماعی این رشته به تحصیل در این رشته فکر می‌کنند. نکته ای که باید به آن توجه نمایید این است که فارغ‌التحصیل شدن در رشته داروسازی به معنای دارو فروشی نیست و حتی هدف این رشته نیز فقط تربیت داروساز نمی‌باشد.

چرا که داروسازی تنها یکی از تخصص های فارغ‌التحصیل این رشته است. باید دانست که در علم پزشکی برای مداوای یک بیمار، روش های متعددی از جمله دارو درمانی، جراحی و روان درمانی وجود دارد. که در این میان دارو درمانی به عنوان متداول ترین شیوه در تمام دنیا شایع است و رشته داروسازی، رشته ای است که در همین زمینه با بیماران و مردم مرتبط می‌گردد. همچنین یک داروساز در صورت ناموفق بودن رژیم دارو درمانی باید علل عدم موفقیت را بررسی می‌نماید.

برای اینکه بتوانید در رشته داروسازی به تحصیل بپردازید باید ذهنی قوی و حافظه ای قدرتمند داشته باشید زیرا فردی که به تحصیل در این رشته می‌پردازد باید حجم بالایی از اطلاعات را در ذهن خود جای دهد، زیرا یک فرد داروساز اطلاعاتی مثل عوارض دارو شناسایی دارو میزان مصرف یا دوز دارو تداخلات دارویی و غیره داروسازی مستقیماً با جان انسان‌ها سروکار دارد پس اشتباه کردن در این زمینه می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به بار آورد.

چطوری مدرک داروسازی بگیریم
چطوری مدرک داروسازی بگیریم
  • در رشته داروسازی ممکن است خطا هایی مانند عدم فهم دست نوشته های پزشک در نسخه یا وارد کردن اطلاعات غلط به سیستم‌های کامپیوتری و یا حتی اندازه گیری اشتباه مواد تشکیل دهنده دارو پیش آید، بنابراین این رشته نیازمند دقت بسیار بالا نیز می‌باشد.

دروس مربوط به رشته داروسازی

مجموعه دروسی که افراد پس از قبولی در رشته داروسازی به مطالعه می‌پردازند به دو دسته دروس پایه و دروس تخصصی تقسیم می‌شود.

دروس پایه

‌بیولوژی نظری‌، فیزیک‌ نظری‌، ریاضیات‌ پایه‌ و مقدمات‌ آمار، شیمی‌ عمومی‌، بیوشیمی‌، فیزیولوژی‌، شیمی‌ آلی‌، تشریح‌، اصول‌ خدمات‌ بهداشتی‌، آمار حیاتی‌، شیمی‌ تجزیه‌، میکروب ‌شناسی‌ نظری‌ و عملی‌، انگل‌ شناسی‌ و قارچ ‌شناسی‌، ایمونولوژی‌، کمک ‌های‌ اولیه‌، کامپیوتر.

دروس‌ تخصصی

گیاه‌شناسی‌ دارویی‌، اشکال‌ دارویی‌، تغذیه‌ و رژیم‌ درمانی‌، مواد خوراکی‌ نظری‌، مدیریت‌ در داروسازی‌، درمان‌شناسی‌، اطلاعات‌ دارویی‌، شیمی‌ دارویی‌، فارماکولوژی‌، مفردات‌ پزشکی‌، فرآورده‌ های‌ دارویی‌ بیولوژیکی‌، فیزیکال‌ فارماسی‌ روش‌های‌ دستگاهی‌، سم‌شناسی‌، یوفارماسی‌، داروسازی‌ صنعتی‌، کنترل‌ میکروبی‌ دارویی‌، کارآموزی‌ صنعت ‌زبان‌ تخصصی‌، مقدمات‌ داروسازی‌، گیاه‌ شناسی‌ داروسازی‌، کارآموزی‌ داروخانه‌.

درآمد رشته داروسازی در ایران

به طور کلی رشته داروسازی نیز مانند سایر رشته ای علوم پزشکی به علت درآمد بالا و موقعیت شغلی پرطرفدار بوده و جزو رشته های با درآمد متوسط و خوب در کشور شناخته می‌شود. معمولاً افراد پس از فارغ التحصیلی در بخش خصوصی و یا دولتی می‌توانند مشغول به کار شوند.

درآمد رشته داروسازی در ایران
درآمد رشته داروسازی در ایران

اگر در بخش های دولتی مشغول به کار شوید مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق دریافت می‌کنید و اگر هم در بخش های خصوصی مشغول به کار شوند با توجه به تجربه، مهارت و سطح تحصیلات خود حقوق آن‌ها متفاوت خواهد بود. اگر در داروخانه‌ها مشغول به کار شوید ممکن است بین 6 تا 10 میلیون درآمد داشته باشید و اگر هم بخواهید داروخانه خود را راه اندازی کنید ممکن است درآمد شما با توجه به شرایط مکانی داروخانه به 50 میلیون در ماه هم برسد.

 

خرید مدرک داروسازی

به طور کلی برای اینکه شما بتوانید مدرک رشته داروسازی را دریافت نمایید ابتدا باید در کنکور شرکت کرده و رتبه قبولی در رشته داروسازی را کسب نمایید که باید به شما بگوییم این کار آسانی نمی‌باشد. حتی پس از کسب رتبه قبولی و پذیرش در دانشگاه وارد مرحله سخت تر یعنی شروع تحصیل در این رشته می‌شود.

همان‌طور که گفته شد رشته داروسازی در بین رشته های علوم پزشکی جزو سخت‌ترین رشته ها می‌باشد. حداقل طول دوره دكتري داروسازي 5/5 سال می‌باشد و بيشينه آن 9 سال می‌باشد لازم به توضيح است كه سنوات تحصيلي دانشجويان مشمول نظام وظيفه حداكثر 8 سال مي‌باشد و كميسيون موارد خاص دانشگاه مي‌تواند 2 ترم به آن اضافه نمايد. تعداد کل واحدهای درسی دوره211 واحد (در 2 مرحله) می‌باشد. طبیعتاً گذراندن تمامی این مراحل بسیار سخت می‌باشد.

به طور کلی زمانی که شما قصد خرید مدرک رشته داروسازی را دارید، اقدام به خرید و انجام دادن هماهنگی های لازم برای این کار، کاری ساده نیست. زیرا افراد زیادی با نام فروش مدرک به کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌پردازند.

  • اگر به دنبال یافتن اطلاعات در این زمینه هستید باید به شما بگوییم که امکان خرید مدرک داروسازی وجود دارد اما برای این کار ابتدا شما نیاز به مشاوره با مراکز و مؤسسات معتبر دارید تا بتوانند راهنمایی‌های لازم را در زمینه انجام این کار و مدارک و شرایط لازم را به شما توضیح دهند.
نمونه مدرک داروسازی طرح قدیم
نمونه مدرک داروسازی طرح قدیم

افرادی که قصد خرید مدرک داروسازی را دارند پس از گذراندن مراحل و تکمیل مدارک می‌توانند به دریافت مدرک خود اقدام نمایند. مدرکی که به این افراد داده می‌شود در سیستم دانشگاه مورد نظر ثبت گردیده و به طور هم‌زمان پرونده‌های فیزیکی و الکترونیکی شما در آنجا تشکیل گردد.

به ‌طوری که مدرکی که شما دریافت می‌نمایید کاملاً معتبر بوده و مورد تأیید وزارت بهداشت نیز باشد. به همین دلیل شما می‌توانید با خیالی راحت از مدرک تحصیلی خود چه در امر مهاجرت و چه در امور استخدامی مانند استخدام و کار در کارخانه های دارو، داروخانه ها و مراکز دولتی مشغول بکار و هیچ نگرانی از بابت مدرک خود نداشته باشید، زیرا مدارکی که دریافت می‌کنید کاملاً مستند و قابل استعلام می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم