خرید صندلی پزشکی تخصص پوست و مو(100%عالی)

خرید صندلی پزشکی تخصص پوست و مو

خرید صندلی پزشکی تخصص پوست و مو

 

بسیاری از داوطلبان رشته تجربی با رویای قبولی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی یا داروسازی در کنکور تجربی شرکت می‌کنند.قبولی در این رشته ها علاوه بر سختی هایی که باید متحمل شوند، پس از قبولی نیز به علت عدم تحقیق درباره رشته ای که در آ« تحصیل می‌کنند دچار مشکل می‌شوند.

طبیعتاً در سال‌های اخیر قبولی در این رشته ها به کار بسیار سختی تبدیل گشته است عوامل گوناگونی مانند افزایش تعداد داوطلبان ناشی از اینکه هر سال کنکور سخت تر شده و بسیاری از افراد طی سالیان سال به دفعات زیاد در کنکور شرکت می‌کنند و همین عامل سبب افزایش رقابت در بین داوطلبان می‌گردد. اما باید به شما بگوییم حتی اگر شما بتوانید از این موانع عبور نمایید، تازه مسیر شما آغاز گردیده و طبیعتاً راهی که برای پزشک شدن طی می‌نمایید راه آسانی نخواهد بود. پس در زمان انتخاب رشته تحصیلی فقط به درآمد و موقعیت اجتماعی که آن رشته برایتان فراهم می‌آورد فکر نکنید!

به همین دلیل مهم است که شما پس از قبولی در رشته پزشکی از مراحل تحصیل در این رشته آگاهی داشته باشید تا با داشتن انتخابی آگاهانه برای رسیدن به هدف والای خود تلاش نمایید. تنها در این حالت است که می‌توانید از مسیری که انتخاب نموده‌اید هر چند طولانی لذت ببرید.

خرید صندلی پزشکی تخصص پوست و مو
خرید صندلی پزشکی تخصص پوست و مو

دوره‌های تحصیلی رشته پزشکی

به طور کلی دوره های تحصیل در رشته پزشکی را می‌توان به 3 دوره کلی تقسیم نمود که هر کدام از این دوره‌ها نیز به دوره های کوتاه تری تقسیم می‌شوند در ادامه به طور کوتاه به توضیح هر دوره می‌پردازیم:

دوره اول: علوم پایه

اولین دوره ای که به مدت ۴ ترم، برای تحصیل رشته پزشکی باید پشت سر بگذارید، دوره دروس علوم پایه می‌باشد. همان‌طور که از نام این دوره مشخص است، شما در مرحله اول باید مباحث اولیه و پایه در رابطه با شرایط سلامت عمومی بدن و مواردی که باعث شکل گیری انواع بیماری در بدن می‌شوند، آشنا شوید. بعد از پایان این دوره، شرکت در آزمون علوم پایه الزامی است که اگر به هر دلیلی موفق به کسب نمره مطلوب در آن نشوید، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بعدی را نخواهید داشت.

دوره دوم: فیزیوپاتولوژی

پس از اینکه دوره علوم پایه را با موفقیت پشت سر گذاشتید وارد دوره دوم یعنی شناخت انواع بیماری ‌های هر یک از بخش‌های بدن و نحوه درمان آن ها می‌رسد؛ که طول این دوره ۱به مدت سال می‌باشد.

دوره سوم: دوره کارآموزی بالینی

دوره کارآموزی بالینی، طولانی‌ترین دوره در مراحل تحصیل پزشکی است. مشابه با دوره علوم پایه، این دوره هم از چند دوره، استیودنتی و اکسترنی تشکیل شده ‌است.

دوره‌های تحصیلی رشته پزشکی
دوره‌های تحصیلی رشته پزشکی
  • اما معمولاً در دوره استیودنتی شما تنها تا ساعت مشخصی از شب، کشیک هستید. در دوره اکسترنی شما کشیک شب را تجربه خواهید کرد. علاوه بر این صاحب مهری می‌شود که از طریق آن می‌توانید کارهای لازم را به عنوان پزشک انجام دهند. این دوره بهترین زمان برای شناسایی علائم بیماری و شرح حال‌گیری از بیماران است. بنابراین در این زمان باید برای درمان بیماران، آمادگی لازم را در خود ایجاد کنید. بعد از پایان این دوره، شما باید در یک آزمون، به نام پره انترنی شرکت می‌نمایید. در صورتی که در این آزمون هم موفق شوید، به مرحله آخر یعنی انترنی وارد می‌شوید.

دوره چهارم: دوره کارورزی بالینی

دوران اینترنی کمی طولانی‌ تر از دوره اکسترنی است (تقریباً ۱ سال و نیم) و شما در پایان آن، دانشجوی دوره عمومی خواهید بود. در این دوره شما باید در کنار رزیدنت‌های تخصصی بخش فعالیت کنید. در این دوره مهری به شما می‌دهند که بسیار ارزشمند است و اتیکت شما برای اولین بار قبل از اسمتان، دکتر خواهد بود.

دوره تخصص در پزشکی

یکی از مهم ترین مواردی که در زمان تحصیل در رشته پزشکی باید در نظر بگیرید این است که پس از فارغ التحصیل شدن در رشته پزشکی عمومی، باید مسیر خود را به‌عنوان پزشک مشخص نمایید و تخصصی خاص را انتخاب نمایید. طبیعتاً انتخاب تخصص پس از دوره ی پزشکی عمومی موردی است که با توجه به علاقه، هدف و ویژگی های شخصی انتخاب گردد. این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که پزشکان عمومی در حین دوران تحصیلی خود واحد های درسی دیگری مانند چشم و یا گوش و حلق و بینی را نیز می گذرانند و اما این دوره ها فقط یک ماه بوده و با واحد هایی که در چهار سال یک پزشک متخصص می‌گذارند اصلاً قابل قیاس نیست.

تخصص پوست و مو

شخصی که به تحصیل در تخصص پوست و مو می‌پردازد درزمینهٔ بیماری های پوست به دانش و مهارت رسیده و به درمان انواع بیماری‌های پوست، مو و ناخن می‌پردازد. مهارت هایی که پزشک متخصص پوست در طول دوره تحصیل کسب می‌نماید عبارت است از:

  • افزایش سلامت پوست و مو با تجویز دارو
  • جراحی پوست به درمان چاقی پوست بیماران
  • درمان بیش از 3000 نوع بیماری پوست و مو
  • انجام عملیات مربوط به زیبایی از جمله تزریق بوتاکس که برای از بین بردن چروک و هم‌چنین جوان‌سازی پوست

بازار کار پزشک پوست

همان‌طور که همه ما می‌دانیم امروزه افراد به زیبایی و سلامت پوست و موی خود بسیار اهمیت داده و بازار کار متخصصین این رشته بسیار داغ است. علاوه بر آن امروزه تقاضای بسیار زیادی مبنی بر جراحی های زیبایی بسیار بالا بوده که همین عامل باعث افزایش درآمد پزشکان گردیده است.

خرید مدرک تخصص پزشکی
خرید مدرک تخصص پزشکی

خرید مدرک تخصص پزشکی

همانطور که در بالا گفته شد بسیاری از افراد پس از قبولی در رشته پزشکی و اتمام دوره های تحصیلی، برای مشخص نمودن آینده شغلی خود باید در آزمون تخصص در رشته پزشکی شرکت نمایند و در آزمون تخصص نیز همانند کنکور سراسری امکان اینکه سالیان سال در تخصص دلخواه خود پذیرفته نشده و به دلایل مختلف از جمله مشغله کاری از شرکت در آزمون پشیمان گردند بسیار زیاد است.

در این میان برخی از مؤسسات با استفاده از اعتبار و با تکیه بر روابط قوی و وسیعی که با دانشگاه‌های سراسر کشور دارند و بدین وسیله می‌توانند مدرکی را به شما ارائه دهند که در سیستم دانشگاه مورد نظر ثبت گردیده و به طور هم‌زمان پرونده‌های فیزیکی و الکترونیکی شما در آنجا تشکیل می‌گردد. به ‌طوری که مدرک تخصصی که شما دریافت می‌نمایید کاملاً معتبر می‌باشد به طوری که شما می‌توانید از مدرک خود در تمامی امور همانند مهاجرت که شما مدرک خود را به ارگان های دولتی و غیر دولتی ارائه می‌دهید و یا کار در داخل کشور که باید مورد تائید وزارت بهداشت باشد، بدون هیچ نگرانی بهره ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم