جراحی پلاستیک | درجه 1

جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی یک دیسیپلین ممتاز و تک از پزشکی می باشد که روی بهبود ظاهری از طریق تکنیک های جراحی و پزشکی می باشد. جراحی زیبایی می تواند در هر جایی از سر ، گردن و بدن انجام شود ، به خاطر این که جاهای درمان شده معمولا به خاطر جنبه های زیبایی انجام می شوند ، پس جراحی زیبایی واقعا اختیار یست.

 

جراحی پلاستیک
جراحی پلاستیک

جراحی پلاستیک به عنوان یک تخصص در جراحی می باشد که برای بازسازی نواقص چهره و بدن به شغل گرفته می شود ، مانند اختلالات مادرزادی ، تروما ، سوختگی و بیماری جراحی پلاستیک برای تصحیح جاهایی از بدن که راندمان درستی ندارند و لازم به بازسازی برای راندمان طبیعی شان دارند، انجام می شوند. چطور می توان تفاوت بین یک جراح زیبایی و و جراح پلاستیک را از هم تشخیص داد؟

به خاطر راه هایی که در هر کدام متفاوت می ابشد، اموزش دیدن جراحان زیبایی و جراحان پلاستیک خیلی متفاوت می باشد. از آن جایی که هیچ نرم افزار ثابتی خصوصا روی جراحی های زیبایی در نظر گرفته نشده، ترجیحا در تخصص جراحی، معمولا باید در جراحی زیبایی تخصص لازم را گرفت.

همین می تواند طی یک نرم افزار جراحی زیبایی انجام شود، مانند ورک شاپ ها، سمینارها و ارائه ها. پزشکانی که تجربه قابل توجهی در جراحی زیبایی دارند، می توانند با دریافت تجربه و پیشرف تشان در جراحی زیبایی، به شغل مشغول شوند. جراحان پلاستیک هم مسیری شبیه به جراحان زیبایی دارند.

خرید مدرک جراحی
خرید مدرک جراحی

با این حال، بعد از اتمام مدرسه پزشکی، باید دوره های جراحی پلاستیک را تمام کنند، سپس می توانند برد جراحی پلاستیک را دریافت کنند.

جراح پلاستیک کیست؟ جراح پلاستیک شخصی هست که بعد از دریافت دکترای پزشکی خود یک دوره تخصیی در رشته جراحی عمومی طی می کند و سپس بعد از 3 سال تعلیم در دوره فوق تخصصی جراحی پلاستیک در مراکر دانشگاهی معتبر مفتخر به دریافت این تخصص حرفه ای می شود. تفاوت جراحی پلاستیک با جراحی زیبایی چیست؟

  • جراحی زیبایی خود یکی از گرایش های بااهمیت جراحی پلاستیک هست و کاملاً بر ظاهر بیمار تمرکز دارد. و می تواند بر سر، گردن و تمام بدن انجام شود اما جراحی پلاستیک به تخصصی از جراحی اطلاق می شود که به از بین بردن نقص های چهره و بدن که از سوختگی، اختلالات مادرزادی،آسیب ها و بیماری به وجود می آیند می پردازد. تخصص های جراحان پلاستیک: جراحی زیبایی:

جراحی زیبایی یکی از گرایش های بااهمیت جراحی پلاستیک هست و شامل جراحی زیبایی چهره و بدن است جراحی سوختگی: جراحی سوختگی در 2 حالت انجام می شود یکی در جراحی های سوختگی شدید که بلافاصله درمان شروع می شود و دیگر بعد از سوختگی برای ترمیم و بازسازی قسمت های سوخته شده بدن.

جراحی دست: جراحی دست یکی دیگر از تخصص های بااهمیت جراحان پلاستیک هست که در دور های تخصصی خود طی می کنند. آسیب های شدید ، بیماری های مزمن یا بیماری مادر زادی دست و مچ دست، عامل اصلی انجام این جراحی هست معمولا پزشکان ارتوپدی و جراحان عمومی هم می توانند این عمل را انجام دهند اما برای خانم ها که دست های ضریفی دارند و نتیجه زیبایی برایشان حائز ارزش تر هست بهترین طریق مراجعه

به جراح پلاستیک است. جراحی میکروسکوپیک:

  • جراحی میکروسکوپیک یا ریز جراحی برای اتصال مجدد رگ های خونی در بازسازی قسمتی از بدن که به هر دلیلی از دست رفته و با بافت های نوین جایگزین می شوند به شغل گرفته می شود. بیشترین مناطق برای استفاده از ریز جراحی در بازسازی سینه، بازسازی سر و گردن و جراحی دست است. جراحی پلاستیک کودکان: جراحی کودکان غالبا با جراحی فرد بالغ تفاوت دارد تعداد زیادی از نقایص مادرزادی و یا سندرم هایی که در هنگام تولد در حال ایجاد شدن هستندبه بهترین راه در دوران کودکی درمان می شوند و جراحان پلاستیک اطفال در درمان این بیماری در کودکان تخصص دارند.

انواع تخصص جراح پلاستیک چیست ؟

جراحی زیبایی بخش مهمی شمار می‌ شود و نیز شامل جراحی چهره و بدن می‌ باشد. امروزه به دلیل کمال‌ گرایی که میان اکثر ما رایج شده است، تعداد زیادی علاقه‌ مند به انجام انواع جراحی‌ های زیبایی هستند. از حذف اضافات چهره و بدن گرفته تا بیفزایید کردن به نقاطی از بدن از طریق تزریق چربی و پوست

جراحی سوختگی جراحی سوختگی به دو چهره انجام می شود، در سوختگی‌ های شدید که جراحی بلافاصله انجام می‌ شود و یا برای ترمیم یا بازسازی بدن پس از سوختگی‌ های جزیی انجام می‌ شود. شاید بتوان گفت یکی از زیباترین انواع جراحی پلاستیک ، همین جراحی سوختگی هست که در موارد ی انگیزه و دید بهتری به بیمار می‌ دهد.

جراحی دست جراحی دست یکی از زیر شاخه‌ های تخصص جراحان پلاستیک می‌ باشد، و زمانی این جراحی انجام می‌ شود که دست شخص بیماری‌ های مزمن داشته باشد.

مدرک جراحی
  1. یا بیماری مادرزادی دست و مچ دست داشته باشد. این عمل را جراحان عمومی هم می‌ توانند انجام دهند اما چون نتیجه عمل برای خانم‌ ها که دست‌ های ظریف‌ تری دارند مهم‌ تر هست بهترین طریق انجام جراحی توسط جراح پلاستیک می‌ باشد. البته چنانچه جراحی برای خارج کردن کیست‌ های خوش خیم باشد، پزشکان عمومی هزینه کمتری را با همان کیفیت ارائه خواهند داد.

چرا برای جراحی بیمارستان مناسب‌ تر از کلینیک می‌باشد؟

چون بیمارستان بیشترین خدمات را از نظر پرستاری، بیهوشی و‌ مراقبت‌ های لازم بعد از جراحی انجام می‌دهد، و اگر شما در بیمارستان این جراحی را انجام بدهید خواهید

  • توانست مطمئن باشید که بارها به این نکات رسیدگی می‌ شود. در واقع اطمینان خاطر ی که در بیمارستان بعد از جراحی دارید، زیادتر خواهد بود.  اگر بر اثر تصادف، سوختگی یا ایرادات مادرزادی نقص، عیب یا ایرادی در چهره یا بدن شما وجود دارد، کافی هست بهترین جراح محل سکونت خود را پیدا کنید و جراحی پلاستیک یا جراحی زیبایی مورد نظر خود را انجام بدهید و احساس بهتری به خود داشته باشید و اعتماد به تنفس بیشتری را تجربه کنید.

 

  • همچنین تعداد زیادی معتقدند که با انجام عمل جراحی پلاستیک ، می‌ توانند اعتماد به تنفس بیشتری داشته باشند پس آن را انجام می‌ دهند. در انتها این شما هستید که تصمیم می‌ گیرید این نوع جراحی را تجربه کنید یا خیر. امیدواریم خواندن این محتوا برای شما سودمند بوده باشد و اطلاعات خوبی در موضوع جراحی زیبایی و پلاستیک در اختیارتان گذاشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم