با جراحی فک بیشتر آشنا شویم2

با جراحی فک بیشتر آشنا شویم2

با جراحی فک بیشتر آشنا شویم

همه ما در اطراف خود کسانی را دیده ایم که در صورت، ناحیه فک و دهانشان هنجارهای وجود دارد. مثلاً فک پایین آنها جلوتر یا عقب تر از حالت طبیعی است و یا چانه کوچکی دارند و موارد دیگر از این دست.

 

این افراد معمولا از ناراحتی هایی مانند دردهای مزمن، مشکلات تنفسی ،اشکالات غیر عادی در هنگام صحبت کردن، گاز گرفتن هنگام جویدن ،سایش و شکستن بیش از حد دندان ها و مشکلاتی از این موارد اذیت می شود و به دندانپزشک مراجعه می کنند.

مشکلات تنفسی ،اشکالات غیر عادی در هنگام صحبت کردن، گاز گرفتن هنگام جویدن ،سایش و شکستن بیش از حد دندان ها

لازم به ذکر است که این ناهنجاری‌ها به خاطر تعریف رایج زیباشناسی در جوامع امروزی، به پایین آمدن اعتماد به نفس فرد منجر خواهد شد اما تمام این مشکلات امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی قابل اصلاح هستند.

 

برای مثال در مورد زیبایی افرادی که آرواره بالا به اندازه کافی رشد نکرده است ممکن است بینی آنها نسبت به صورتشان خیلی بزرگ باشد. حرکت دادن فک بالا به جلو ،مشکلاتی را اصلاح می‌کند و صورت را هم  که به جلو حرکت داده شده باعث می‌شود ویژگی های چهره آشکارتر قابل توجه تر باشد.

 

از این گونه موارد که بسیار دیده میشود و قابل حل و جراحی می باشد .در ادامه این مقاله می خواهیم راجع به جراحی فک توضیح دهیم تا شما کاربر و یا  بیماری که به سایت ما مراجعه می کنید می توانید از این مطالب استفاده کرده و با مطالعه آنها به مطالب مفیدی دست پیدا کنید.

 

همانطور که میدانید جراحی دهان، فک و صورت تخصصی بوده که بر روی جراحی ترمیمی صورت ،جراحی حفره دهان، سر و گردن فک و همچنین زیبایی صورت تمرکز دارد.

جراحی حفره دهان
جراحی حفره دهان

این جراحی یک تخصص بوده که توسط دندانپزشک انجام می‌شود و جراحان برای درمان تعداد گسترده‌ای از بیماریها ،صدمات و نقایص در گردن صورت فکها و بافت های سخت و نرم ناحیه دهان، همینطور نقص های زیبا شناختی آموزش دیده اند.

 

لازم به ذکر است که جراحی فک اغلب یک کار تیمی بوده که با همکاری جراحان دهان، فک و صورت و متخصص ارتودنسی انجام میشود.

 

هر دو این رشته ها از تخصص دندانپزشک بوده چرا که دندانها در این جراحی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند درباره اینکه در چه مواردی جراحی فک، صورت و دهان انجام می شود باید بگوییم که نخستین گام برای تشخیص لزوم انجام جراحی فک و صورت، شناخت فک طبیعی از فک ناسالم و غیر طبیعی است.

 

  1. اگر فک مراجعه کننده غیر طبیعی باشد به طوری که عملکرد های جویدن ،تکلم و تنفسی دچار مشکل شود گزینه  خوبی برای این جراحی است. مواردی که پزشک را متقاعد به جراحی فک و صورت میکند شامل:

 

  • جلو بودن فک پایین
  • عقب بودن فک پایین
  • انحراف فک پایین
  • عدم وجود چانه
  • انحراف فک بالا
  • تنگی شدید فک بالا
  • مشاهده شدن لثه به مقدار زیاد هنگام خندیدن
  • اپن بایت یعنی هنگام  روی هم قرار گرفتن دندان های بالا و پایین فضای خالی میان آنها ایجاد شود
  • تنفس غیر ارادی از راه دهان
  • وجود تومور در فک اشکال
  • در جویدن و بلع غذا
  • وجود درد مزمن در فک و مفاصل آن ها
با جراحی فک بیشتر آشنا شویم2
با جراحی فک بیشتر آشنا شویم2

به نظر شما چه عواملی باعث به وجود آمدن این بیماری در بعضی از افراد می شود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که عوامل ژنتیکی، سندرم های مادرزادی و عوارض ناشی از ضربه به فک و صورت مهمترین دلایل ایجاد این ناهنجاری ها در صورت میشود.

 

توجه داشته باشید افرادی که به دلایل  مختلف مانند بیماری یا تصادف و غیره دچار مشکلات در فک و صورت شده اندو یا قصد انجام جراحی های زیبایی صورت خود را دارند برای اینکه نتیجه ایده آل و خوبی را به دست آورند بهتر است با یک جراح ماهر و با تجربه مشورت کنند.

 

 

در واقع افرادی که به  جراح فک و صورت مراجعه می کنند ممکن است فقط با هزینه درمان یا زیباسازی و یا هر دو این کار را انجام دهند .همانطور که میدانید جراحی فک نوعی جراحی زیبایی نیز محسوب می شود این جراحی با اصلاح بی نظمی استخوان‌های فک ،باعث بهبود ظاهر چهره اشخاص می شود.

 

در ادامه مقاله جراحی فک می خواهیم بگوییم که تمام روش های جراحی فک ،چانه، صورت و دهان تجربی بوده و پزشک باید در این زمینه مهارت کافی را به دست آورد.هستند افرادی که در کنار دندانپزشک به انجام کارهای او می پردازند و بسیاری از کارهای جراحی دندانپزشکی را یاد میگیرند.

 

ما در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بگویم که خرید و فروش مدرک دانشگاهی از لیسانس تا دکترا و از پزشکی گرفته تا غیرپزشکی کار ما می باشد و شما در هر رشته‌ای که علاقمند به تحصیل هستید ولی به هر دلیلی نتوانسته اید وارد دانشگاه شوید، ما در مقابل هزینه ای ناچیز، یک مدرک معتبر قانونی در سریعترین زمان به شما تحویل می دهیم.

 

شغل ما یک  شغل شگفت انگیز است و باعث خوشحالی افراد زیادی شده ایم و خواهیم شد. دیگر نگران برگزاری کنکور و مشکلات آن نباشید با موسسه بسیار پیشرفته ما در زمینه خرید و فروش انواع مدرک دانشگاهی ،صندلی دانشگاه و انواع سوالات استخدامی همراه و همگام باشید.

 

با ما هرگز پشیمان نخواهید شد، با مرکز ما هیچ موقع  استرس و ناراحتی را تحمل نخواهید کرد ،با مرکز ماهر و توانمند ما هیچ موقع تست های کنکور  کتاب ها و کلاس های کنکور را تجربه نخواهید کرد.

 

آینده درخشان شما در دستان ما رقم می خورد با ما باشید و مراحل سخت و پیچیده را به راحتی  پیش ببرید مرکز ما دارای کارشناسان با تجربه اساتید ماهر و مشاوران خبره بوده که این مرکز تمام آنها را برای خرید و فروش انواع مدارک دانشگاهی دور هم جمع کرده است.

 

با ما منحصر به فرد بوده بدون استرس و خوشحال باشید. مرکز ما راه طلایی رسیدن به آرزوهایتان را هموار کرده و برای هزینه فروش مدرک دانشگاهی  تخفیفات ویژه گذاشته است.

مشکلات تنفسی ،اشکالات غیر عادی در هنگام صحبت کردن، گاز گرفتن هنگام جویدن ،سایش و شکستن بیش از حد دندان ها
مشکلات تنفسی ،اشکالات غیر عادی در هنگام صحبت کردن، گاز گرفتن هنگام جویدن ،سایش و شکستن بیش از حد دندان ها
  1.  ضمن اینکه ما به شما انواع مدارک را به صورت اقساطی فروخته و شما هرگز نگران پرداخت قسط های آن نخواهید بود با مجموعه  بانفوذ و قدرتمند ما  در سراسر ایران و حتی در کشورهای خارج مشغول به کار حتی ادامه تحصیل شوید.

 

مرکز ما همان مکانی است که در آن برای شما اتفاقات خوب و سرنوشت ساز می‌افتد. روش جدیدی از آرامش ، راحتی واز همه مهمتر بدون استرس را با مرکز توانمند و ماهر ما تجربه کنید. با موسسه ما فقط و فقط یک قدم تا موفقیت فاصله دارید.

 

 پس عجله کنید و فرصت را با ما از دست ندهید موفقیت و رسیدن به اهداف شما با موسسه ما خیلی زودتر از آنچه فکر میکنید اتفاق می‌افتد.راه با ما برای شما خیلی کوتاه میشود.

 

 با وارد شدن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام و یا واتساپ ما می توانید پیام خود را گذاشته تا همکاران و کارشناسان ما شما را در زمینه خرید و فروش انواع مدرک  راهنمایی کنند. وارد سایت مجموعه مشاوره خرید انواع مدرک دانشگاهی رشته از جمله مدرک جراحی فک وصورت ما شده و درخواست خود را برای گرفتن مدرک پزشکی عمومی ثبت کنید .

 

  • مشاوران و همکاران مرکز ما در طول شبانه روز ۲۴و ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگوی  شما هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشند. با گرفتن شماره های ثابت که در زیر آمده بدون نیاز به پیش شماره با کارشناسان  ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها بصورت رایگان بهره مند شوید.

 

  • این مرکز تمام تلاش خود را انجام میدهد تا شما  بتوانید با گرفتن مدرک معتبر و قانونی حتی در خارج از کشور نیز مشغول به کار شوید. شما با ما احساس آرامش کرده و بیشتر از آنچه که شما نیاز دارید را، پیش روی شما قرار می دهیم.

 

  • بعد از خریدن  مدرک دانشگاهی از مرکز ما ،این مجموعه بزرگ و توانا را به دوستان ،اقوام و فامیل خود نیز معرفی کنید.چون ما به شما این قول و اطمینان را خواهیم داد که تا رسیدن به اهداف بلند شما همراه و پشتیبان شما هستیم.

 

  • با شماره های این موسسه تماس گرفته واز مشورت با آنها اطلاعات خود را گسترش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم