مزایا و معایب جراحی فک، دهان و صورت درجه1

مزایا و معایب جراحی فک، دهان و صورت

مزایا و معایب جراحی فک، دهان و صورت

همانطور که اکثر افراد به دلیل ناهنجاری هایی که در صورت فک و دهان آنها وجود دارد به دندانپزشک مراجعه کرده و متقاضی جراحی فک، دهان  صورت و ارتودنسی هستند. حال شاید این سوال در ذهن افراد به وجود آید که مزایا و معایب جراحی فک و صورت چیست؟

مزایا و معایب جراحی فک، دهان و صورت
حال شاید این سوال در ذهن افراد به وجود آید که مزایا و معایب جراحی فک و صورت چیست؟

در مجموع این طور می‌توان گفت که جراحی فک نوعی از جراحی زیبایی می باشد که ریسک و خطری که نگران کننده باشد را به همراه ندارد. از نظر جراح یک جراحی سنگین به حساب نمی آید اما چون راه دهان به مدت یکی دو هفته بسته می شود بیمار  اذیت می شود.

 

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم انجام جراحی زیبایی فک عوارضی ندارد و تنها ممکن است باعث تورم و کبودی شود که امری طبیعی و عادی بوده و بعد از مدتی برطرف شده و جای نگرانی وجود ندارد.

جراحی زیبایی فک عوارضی ندارد
ا انجام این جراحی عدم تقارن فک و صورت نیز بهتر می شود در صورتی که به دلیل ناهنجاری های فک و دندان، لبها به هم نرسند با انجام جراحی قطعا این وضعیت بهتر می شود.

فقط به بیمار توصیه می شود که برای جلوگیری از عوارضی مانند عفونت و غیره ، مراقبت های بعد از جراحی فک را رعایت کند و به طور مرتب و در زمان‌ های مشخص شده برای معاینه به متخصص ارتودنسی و جراحی فک مراجعه کند.

 

لازم به ذکر است که وجود ناهنجاری های فکی و دندانی باعث بروز مشکلات در خواب ،تغذیه و نحوه صحبت کردن بیمار می‌شود که با انجام جراحی تمام آنها برطرف میشود.

 

برای اینکه بیمار نتیجه خوبی از انجام جراحی فک به دست آورد توصیه می شود که همراه با جراحی فک ، ارتودنسی دندان نیز انجام شود که با ترکیب این دو هم مشکلات دندان بیمار بهبود پیدا کرده و هم باعث بهبود و تکلم و جویدن غذا در بیمار می شود.

 

با انجام این جراحی عدم تقارن فک و صورت نیز بهتر می شود در صورتی که به دلیل ناهنجاری های فک و دندان، لبها به هم نرسند با انجام جراحی قطعا این وضعیت  بهتر می شود.

 

همانطور که گفتیم در صورتی که جراحی فک ، ارتودنسی و دندان توسط یک متخصص مجرب، ماهر و حرفه ای انجام شود کاملاً بی خطر است .اما به این نکته توجه داشته باشید که عوارض در هر جراحی زیبایی  وجود دارد.به همین دلیل در انتخاب متخصص ارتودنسی جراحی فک دقت کافی را داشته باشید.

ارتودنسی و دندان توسط یک متخصص مجرب
صورتی که بیمار بعد از جراحی فک و دهان مواردی را که پزشک متخصص گفته رعایت نکند ممکن است دچار خونریزی

برای کاهش عوارض جراحی فک، بیمار باید همکاری لازم را با متخصص ارتودنسی و جراح فک  داشته باشید که تمام مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کرده در صورتی که مشکل پیش آمد بلافاصله به متخصص خود مراجعه کند.

 

در صورتی که بیمار بعد از جراحی فک و دهان  مواردی را که پزشک متخصص گفته رعایت نکند ممکن است دچار خونریزی ،عفونت ،گرفتگی بینی، کاهش وزن، سفتی فک و صدای مفصل فک را داشته باشد. اما توجه داشته باشید که عوارض بعد از جراحی موقت بوده و به مرور زمان برطرف می شود و دلیلی برای ترس از جراحی نمی باشد.

 

درباره این سوال که آیا جراحی فک و دهان دردناک است باید بگوییم  چون عمل جراحی فک با بیهوشی کامل انجام میگیرد به همین دلیل افراد در موقع جراحی درد  احساس نخواهند کرد. میزان دردی که بیمار بعد از عمل جراحی دارد با مصرف مسکن برطرف خواهد شد.

 

درباره این سوال که برای جراحی فک چقدر زمان نیاز دارد باید بگم که مدت زمان انجام عمل جراحی فک با توجه به وضعیت بیمار متفاوت می باشد اما حداکثر مدت زمان مورد نیاز برای انجام جراحی فک بالا و پایین ۶ ساعت می باشد.

 

نکته مهم در دوران نقاهت جراحی فک برای بهبودی سریعتر باید بیمار نکاتی که پزشک دستور آن را داده است را باید کند بدین ترتیب از بروز عوارض ناشی از عمل فک نیز جلوگیری خواهد شد.

 

افرادی که عمل جراحی فک انجام داده اند می توانند به راحتی سر کار خود برگشت به انجام امور روزانه خود بپردازند اما همچنان باید تا مدتی از انجام فعالیت های سنگین از جمله بلند و جابجا کردن وسایل سنگین و ورزش های سخت خودداری کنند.

 

  • تا اینجا توضیحاتی راجع به معایب و مزایای جراحی فک ، دهان و دندان برای شما کاربران عزیز و محترم دادیم اما در ادامه این مقاله می خواهیم راجع به مجموعه پر تلاش و با تجربه  خود که چندین سال است در حال فعالیت در زمینه خرید و فروش مدرک دکتری جراحی فک و صورت میباشد توضیحات مفید و ارزشمندی را برای شما بازگو کنیم .

 

  • توجه داشته باشید که اکثر جراحی ها تجربی بوده و فرد علاقه‌ مند می‌ تواند به راحتی آنها را آموزش دیده و شروع به فعالیت می کند.

 

  • مرکز ما همان مکانی قدرتمندی است که در آن برای شما اتفاقات خوب و سرنوشت ساز می‌ افتد. روش جدیدی از آرامش ، راحتی واز همه مهمتر بدون استرس را با مرکز توانمند و ماهر ما تجربه کنید. با موسسه ما فقط و فقط یک قدم تا موفقیت فاصله دارید.

 

پس عجله کنید و فرصت را با ما از دست ندهید موفقیت و رسیدن به اهداف شما با موسسه ما خیلی زودتر از آنچه فکر میکنید اتفاق می‌افتد.راه با ما برای شما خیلی کوتاه میشود.

 

 با وارد شدن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام و یا واتساپ ما می توانید پیام خود را گذاشته تا همکاران و کارشناسان ما شما را در زمینه خرید و فروش انواع مدرک  راهنمایی کنند. وارد سایت مجموعه مشاوره خرید انواع مدرک دانشگاهی رشته از جمله مدرک جراحی فک وصورت ما شده و درخواست خود را برای گرفتن مدرک پزشکی عمومی ثبت کنید .

 

 

مشاوران و همکاران مرکز ما در طول شبانه روز ۲۴و ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگوی  شما هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشند. با گرفتن شماره های ثابت که در زیر آمده بدون نیاز به پیش شماره با کارشناسان  ما تماس گرفته و از راهنمایی آنها بصورت رایگان بهره مند شوید.

 

مشاور ما خانوم دکتر سعادت

این مرکز تمام تلاش خود را انجام میدهد تا شما  بتوانید با گرفتن مدرک معتبر و قانونی حتی در خارج از کشور نیز مشغول به کار شوید. شما با ما احساس آرامش کرده و بیشتر از آنچه که شما نیاز دارید را، پیش روی شما قرار می دهیم.

 

بعد از خریدن  مدرک دانشگاهی از مرکز ما ،این مجموعه بزرگ و توانا را به دوستان ،اقوام و فامیل خود نیز معرفی کنید.چون ما به شما این قول و اطمینان را خواهیم داد که تا رسیدن به اهداف بلند شما همراه و پشتیبان شما هستیم.

 

با شماره های این موسسه تماس گرفته واز مشورت با آنها اطلاعات خود را گسترش دهید.

 

ما در ادامه این مقاله می خواهیم به شما بگویم که خرید و فروش مدرک دانشگاهی از لیسانس تا دکترا و از پزشکی گرفته تا غیرپزشکی کار ما می باشد و شما در هر رشته‌ ای که علاقمند به تحصیل هستید ولی به هر دلیلی نتوانسته اید وارد دانشگاه شوید، ما در مقابل هزینه ای ناچیز، یک مدرک معتبر قانونی در سریعترین زمان به شما تحویل می دهیم.

 

  1. شغل ما یک  شغل شگفت انگیز است و باعث خوشحالی افراد زیادی شده ایم و خواهیم شد. دیگر نگران برگزاری کنکور و مشکلات آن نباشید با موسسه بسیار پیشرفته ما در زمینه خرید و فروش انواع مدرک دانشگاهی ،صندلی دانشگاه و انواع سوالات استخدامی همراه و همگام باشید.

 

  • با ما هرگز پشیمان نخواهید شد، با مرکز ما هیچ موقع  استرس و ناراحتی را تحمل نخواهید کرد ،با مرکز ماهر و توانمند ما هیچ موقع تست های کنکور  کتاب ها و کلاس های کنکور را تجربه نخواهید کرد.

 

  •  آینده درخشان شما در دستان ما رقم می خورد با ما باشید و مراحل سخت و پیچیده را به راحتی  پیش ببرید مرکز ما دارای کارشناسان با تجربه اساتید ماهر و مشاوران خبره بوده که این مرکز تمام آنها را برای خرید و فروش انواع مدارک دانشگاهی دور هم جمع کرده است.

 

  • با ما منحصر به فرد بوده بدون استرس و خوشحال باشید. مرکز ما راه طلایی رسیدن به آرزوهایتان را هموار کرده و برای هزینه فروش مدرک دانشگاهی  تخفیفات ویژه گذاشته است.

 ضمن اینکه ما به شما انواع مدارک را به صورت اقساطی فروخته و شما هرگز نگران پرداخت قسط های آن نخواهید بود با مجموعه  با نفوذ و قدرتمند ما  در سراسر ایران و حتی در کشورهای خارج مشغول به کار حتی ادامه تحصیل شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم