خرید مدرک پزشکی اصل|1401-1402

خرید مدرک پزشکی اصل

خرید مدرک پزشکی اصل

تحصیل در رشته پزشکی

 

  • یکی از مهم ‌ترین سؤالاتی که داوطلبان و محصلان رشته تجربی دارند این است که برای قبول شدن در رشته پزشکی و به اصطلاح پزشک شدن چه باید کرد؟ به‌طورکلی تحصیل در رشته تجربی به مدت چهار سال و پس ‌از آن شرکت در کنکور و قبولی در آن به ‌خودی‌ خود کار دشواری است اما همه این دشواری‌ها عواملی است که به خود محصل و تلاش او بستگی دارند . در کنار این مشکلات و سختی‌ها عواملی مانند زیاد بودن رقابت،

سخت ‌تر شدن سؤالات کنکور که هر سال نیز به این سختی افزوده می شود و کاهش ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها از عواملی است که اگر اغراق نکرده باشیم تحصیل در رشته پزشکی و پزشک شدن را برای بسیاری از افراد تبدیل به یک رؤیا کرده و عملاً پزشک شدن را برای بسیاری از افراد غیرممکن می کند. طبق آمار به دست آمده سالانه از میان انبوه داوطلبان رشته تجربی تنها 10 درصد از شرکت‌کنندگان شانس قبولی و تحصیل در رشته پزشکی را دارند.

خرید مدرک پزشکی اصل
خرید مدرک پزشکی اصل

اما بر فرض دیگر، اگر داوطلب در کنکور موفق شود، مواردی دیگری از جمله انتخاب رشته و دانشگاه و در نهایت به اتمام رساندن تمامی واحدهای درسی از دیگر مراحل سخت و دشوار پزشک شدن می‌باشد. در ادامه قصد داریم به طور اجمالی دانشگاه‌هایی که می‌توانید در آن‌ها به تحصیل در رشته پزشکی بپردازید و معرفی واحد های درسی پزشکی بپردازیم تا شما پس از مطالعه این مقاله بتوانید انتخابی درست در این زمینه داشته باشید.

ظرفیت رشته پزشکی تمامی دانشگاه‌ های کشور

 

به طور کلی رشته پزشکی در دانشگاه‌ های روزانه ، پردیس خود گردان ، آزاد ، ظرفیت مازاد و ظرفیت پردیس خود گردان دانشگاه آزاد ارائه می‌گردد. بیشترین میزان ظرفیت مربوط به دانشگاه‌ های علوم پزشکی روزانه بوده و پس از آن دانشگاه پردیس خود گردان با حدود 600 نفر ظرفیت ، در رتبه دوم قرار می‌گیرند. با توجه به اینکه رشته پزشکی فقط در دانشگاه های ذکر شده ارائه می‌گردد و هیچ یک از دانشگاه‌ های پیام نور ، غیرانتفاعی و علمی کاربردی این رشته را برگزار نمی‌کنند، ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ های کل کشور محدود است و داوطلبان با حداکثر رتبه 10 هراز شانس قبولی و تحصیل در رشته پزشکی را خواهند داشت.

خرید مدرک پزشکی – چطوری مدرک پزشکی بگیریم
طول دوره‌های تحصیل در رشته پزشکی

 

رشته پزشکی عمومی 7 سال می‌باشد که شامل 4 دوره علوم پایه، فیزیوپاتولوژی، کارآموزی بالینی و کارورزی بالینی است. دوره علوم پايه پزشكی شامل 5 ترم تحصيلی بوده كه با اتمام آن،‌ دانشجويانی که در آزمون علوم پایه نمره قابل قبول را کسب می‌کنند مجاز به ورود به دوره بعدی یعنی فيزيوپاتولوژی هستند. امتحان جامع علوم پايه پزشكی از تمام دانشجويان پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسری به طور سراسری و هم‌زمان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به عمل می‌آید.

 

دوره های پزشکی را بخرید -اموزش خرید پزشکی

شهریه تحصیل در رشته پزشکی

 

شهریه پزشکی دانشگاه آزاد 1401 – 1402 شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر می‌باشد که همین شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می‌گردد و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش است اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده توسط دانشجو تعیین گردیده و در طول دوره تحصیل دانشجو نیز به طور تقریبی 10 الی 15 درصد افزایش می‌یابد. توجه داشته باشد که در کنار شهریه ثابت و متغیر هزینه ای که برای خوابگاه و یا حذف دروس نیز می پردازید در طول هر ترم تحصیلی به هزینه های شما افزوده می شود. شهریه رشته پزشکی در واحدهای ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد برابر با پردیس های خودگردان است.

چرا باید به خرید مدرک تحصیلی فکر کنیم؟

چرا باید به خرید مدرک تحصیلی فکر کنیم؟
چرا باید به خرید مدرک تحصیلی فکر کنیم؟

همان طور که در بالا نیز ذکر کردیم تمامی این موارد باعث می‌شود تحصیل در رشته پزشکی چه قبل از قبولی چه در حین تحصیل و مراحل به پایان رساندن رشته به کار دشوار و طاقت فرسایی تبدیل گردد که حتی اگر شما بتوانید در دانشگاه‌های روزانه به تحصیل بپردازید ( بدون صرف هزینه شهریه) ملزم به‌صرف وقت بسیار زیاد، و خواندن دروس بسیار سخت می‌باشید. در حالتی دیگر اگر در یکی از دانشگاه‌ها به غیر از دانشگاه روزانه تحصیل نمایید

هزینه‌ی هنگفت دانشگاه نیز به این موارد اضافه می‌گردد. در بسیاری از موارد نیز اگر شما به هر دلیلی توانایی پرداخت شهریه دانشگاه را نداشته باشید

  • و یا در یکی از امتحانات علوم پایه نمره قابل قبولی کسب ننمایید امکان اخراج شدن شما از دانشگاه نیز وجود دارد. عبارت خرید مدرک تحصیلی شاید در ابتدا امری وسوسه‌انگیز یا در مواردی امکان ناپذیر به نظر بیاید اما پس از آگاهی از مسیرهای دشواری که باید تا پزشک شدن طی کرد می‌تواند امری کمک‌ کننده و یا راه حلی مناسب برای رسیدن به آرزوی تحصیل در پزشکی باشد.

 مدرک تحصیلی پزشکی را از کجا باید بخریم؟

 

طبیعتاً خرید مدرک پزشکی علی‌ الخصوص مدرک پزشکی کار بسیار ساده‌ای نیست. اما منظور ما از ساده نبودن خرید مدرک این است که شما باید برای اقدام به این کار با موسسه‌ ای معتبر مشورت کرده و مراحل مربوطه را به دست آنان بسپارید تا کارهای شما را با دقت زیاد انجام دهند و بتوانند شما را در رسیدن به هدفتان یاری نمایند. مؤسسات معتبر با تکیه بر روابط قوی و وسیعی که با دانشگاه‌ های سراسر کشور دارند

می‌ توانند مدرکی را به شما ارائه دهند که در سیستم دانشگاه مورد نظر ثبت گردیده و به طور هم‌ زمان پرونده‌ های فیزیکی و الکترونیکی شما در آنجا تشکیل گردد. به ‌طوری که مدرکی که شما دریافت می نمایید کاملاً معتبر بوده و مورد تأیید وزارت بهداشت نیز باشد. به همین دلیل شما می‌ توانید با خیالی راحت از مدرک تحصیلی خود چه در امر مهاجرت و چه در امور استخدامی مانند استخدام و کار در کلینیک‌ ها، بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی استفاده نمایید و هیچ نگرانی از بابت مدرک خود نداشته باشید، زیرا مدارک شما مستند و قابل استعلام خواهد بود.

مراحل خرید مدرک پزشکی اصل

 

همان طور که گفته شد پس از مشورت با موسسه‌ای معتبر در این زمینه کافی است مدارکی که موسسه برای ثبت نام و دریافت مدرک پزشکی از شما می‌خواهند را تهیه نمایید. در مراحل بعدی شما به انتخاب دانشگاه مورد نظر خود پرداخته و پس از انتخاب دانشگاه قیمت مدرک برای شما محاسبه می‌گردد. در مرحله آخر مدارک مربوطه به دانشگاه ارسال می‌گردد تا زیر نظر کارمندان دانشگاه به طور قانونی مدرک شما صادر گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم