تاییدیه وس WES چیست؟

تاییدیه وس WES چیست؟

در ابتدای این مقاله می‌خواهیم اشاره به تاییدیه وس WES چیست؟ داشته باشیم. ارزشیابی مدارک تحصیلی یا همان وس کانادا، درست مانند یک پاسپورت تحصیلی استخدامی برای فرد در کانادا و آمریکا میباشد.

چه بخواهید در این کشورها به ادامه تحصیل بپردازید و یا به دنبال یک گواهینامه حرفه ای باشید موسسه ما می تواند تاییدیه برای شما ،از نظر تحصیلات آکادمیک بین المللی باشد .در واقع مجموعه ما می توانید مدارک تحصیلی که از هر کشوری دارید را معادل سازی و تایید کند.

 

تاییدیه وس WES چیست؟
وس کانادا چیست چطوی wes بگیریم

تا بتوانید به کمک این مدارک در کانادا مشغول به کار یا تحصیل شوید.مرکز ما مدارک شما را مورد تایید سازمان بورس قرار داده، تا شما بتوانید به راحتی وارد کشور کانادا و آمریکا شده و به کار یا به ادامه تحصیل مشغول شوید.

مدارکی که ما برای شما  آن را به تایید سازمان وس کانادا در می آوریم از اعتبار قانونی برخوردار بوده و صاحبان این  مدارک می‌توانند در هر شرکت و موسسه یا هر  مدرسه و دانشگاه حضور داشته باشند.

 

لازم به ذکر است که در کانادا و آمریکا که بعضی از دانشگاه‌ها ، مدارس ، شرکت ها و موسسات از دانشجویان، دانش‌آموزان و متقاضیان کار تقاضای مدرک تحصیلی می‌کنند که باید معادل با مدارک کانادایی و آمریکایی باشد.

 

  • برای افرادی که با ویزای نیروی متخصص اقدام به مهاجرت به کانادا می کنند هم این موضوع صدق می کند.

 

  • تا اینجا متوجه شدیم که یکی از روش های مهاجرت به این کشور دریافت تایید سازمان ارزیابی مدارک تحصیلی یا همان  وس کانادا میباشد.

 

  •  مجموعه بزرگ و قدرتمند ما می تواند وس به کانادا را در کمترین زمان و با نازلترین قیمت برای شما گرفته و تمام خدمات از ابتدا تا وارد شما به کشور کانادا را بر عهده گرفته و انجام دهد.

سازمان آموزشی وس به معنای سرویس های آموزشی جهانی است و یک سازمان غیرانتفاعی معتبر و بین المللی است که هدف آن کمک به دانشجویان سراسر دنیا برای رسیدن به اهدافشان میباشد.

 

این سازمان فعالیت خود را در سال ۱۹۷۴ آغاز کرده و ارزیابی مدارک تحصیلی افراد فارغ التحصیل شده از مراکز آموزش مختلف در سراسر دنیا و شاخه‌های مختلف می باشد.

 

اگر به دنبال رفتن به کشور کانادا هستید و تصمیم دارید برای ادامه تحصیل و یا کار به این کشور مهاجرت کنید موسسه حقوقی بین المللی ما یکی از بزرگترین موسسات مشاوره به حساب می‌آید که از یک سیستم مشاوره پیشرفته و جدید استفاده می کند.

 

مرکز حقوقی ما بزرگترین و اولین موسسه تاییدیه وس در سراسر ایران می باشد که شما می توانید به راحتی از تمام نقاط ایران با این مرکز تماس گرفته و تمام کارهای حقوقی برای مهاجرت به کشور کانادا  را انجام دهید.

 

این موسسه بزرگ با داشتن وکلای با تجربه در زمینه مهاجرت می تواند به راحتی و با کمترین هزینه به شما کمک کرده تا  وارد کشور کانادا شوید .با مراجعه به مرکز ما میتوانید از تخصص و تجربه وکلای کار آزموده در زمینه مهاجرت به کانادا و آمریکا بهره‌مند شوید.

 

متخصصین و کارشناسان ما میتوانند رزومه مهاجرتی شما را به نحوه بسیار خوبی ارتقا داده و در صورت عدم دریافت ویزا می توانید هزینه خود را از این موسسه باز پس بگیرید .

 

تیم متخصص و کارشناس ما تمام مراحل مهاجرت شما اعم از ترجمه مدارک ،رزومه، گرفتن بلیط رفت و برگشت ،اخذ PR اجاره نامه خانه و ماشین و تمام خدمات مربوط به سفر شما را انجام دهند.

 

مجموعه ما تمام کارهای مربوط به مسافرت و ادامه تحصیل و کار در کانادا را به عهده گرفته و شما را در این سفر سرنوشت ساز همراهی می کند. فقط کافی است با شماره تلفن های زیر تماس گرفته و درخواست خود را به کارشناسان ما گفته و از آنها درخواست کمک کنید.

در ابتدای این مقاله می‌خواهیم اشاره به تاییدیه وس WES چیست؟

 

یا وارد  سایت مجموعه ما شده و تمام کارهای حقوقی این مجموعه را مطالعه کنید موسسه حقوقی بین المللی ما طرفدار حق و عدالت بوده و با داشتن وکلای ماهر زبده و توانمند کارهای ادامه تحصیل و یا کار در کانادا را برای شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه آماده می کند.

 

 

 

 

جالب است بدانید با مجموعه ما می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید و هم اینکه هزینه خدماتی که مرکز ما به طور جامع و کامل به شما ارائه می‌دهد را می‌تواند به صورت قسطی بدون هیچ نگرانی پرداخت کنید.

 

 

مزایای استفاده از وس WES

 

 

از جمله مزایای استفاده از خدمات وس را که در مجموعه خود آن را به بهترین نحو برای شما انجام میدهیم ، اینطور می توان بیان کرد.

 

 

در مرکز ما خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت و اخذ شهروندی کانادا طراحی شده است تا به کمک این تاییدیه بتوانید در این شرکت مشغول به کار و تحصیل شوید.

 

  • شرایط و پیش‌نیازهای اداره مهاجرت کانادا را به راحتی دریافت کنید.
  • تمام مدارک تحصیلی و کاری شما در این کشور به رسمیت شناخته می‌شود .
  • به کمک آن می‌توانید به دیگر اهدافتان در کانادا برسید توجه داشته باشید که مدارک و گزارشات ارزیابی خود را برای اینکه ممکن است در آینده استفاده شود حفظ کنید.
  • تاییدیه سازمان وس به مدت پنج سال از تاریخ صدور آن اعتبار خواهد داشت و می توانید در آینده نیز از آن استفاده کنید.

 

مرکز ما تمام مراحل تاییدیه را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهد توجه داشته باشید که با مراجعه به مرکز ما علاوه برای انجام خدمات به شما مشاوره رایگان در زمینه ادامه تحصیل و یا کار نیز داده و کارشناسان و وکلای ما برای شما تمام شرایط کارو ادامه تحصیل در کشور کانادا را توضیح میدهند.

 

این مجموعه بزرگ موفقیت های زیادی در زمینه مهاجرت افراد به دست آورده است ما به شما کمک خواهیم کرد تا به راحتی تاییدیه وس را گرفته، مدارکتان را آماده کنید و برای سفر و مهاجرت به کشور کانادا آماده شوید.

مدارک مورد نیاز برای تاییدیه وس WES

مرکز حرفه ای ما این قول و اطمینان را به شما خواهد داد که از ابتدا تا وارد شدن به کشور کانادا همراه و پشتیبان شما باشد و شما را حتی یک لحظه هم تنها نگذارد.

 

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای تاییدیه وس WES

 

 

مجموعه ما تاییدیه مدارک سازمان وس را در سریع ترین زمان برای شما انجام می دهد .برای اینکه مطمئن شوید مدارکتان به سرعت مورد ارزیابی قرار می گیرد باید تمام این مراحل را که ما در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم  را بررسی کنید  یا باید شما این موارد را قبل از تهیه مدارک ، رعایت کنید.

 

 

1-بعد از دریافت تاییدیه و دریافت مدارک از سوی سازمان وس به خاطر داشته باشید که به مدت ۳ روز کاری زمان برای بررسی مدارک و به روز رسانی آنها نیاز است.

 

2-مدارک شما باید قبل از ورود به فرآیند ارزیابی توسط وس تایید شود .

 

3-این مجموعه از دانشگاهی که شما  در آن درس خوانده اید استعلام می‌گیرد. به این صورت که یک کپی از مدارک شما را برای آنها ارسال کرده و منتظر تایید آنها می مانید.

 

لازم به ذکر است که شما با مجموعه ما که دارای وکلا و کارشناسان با تجربه ،با نفوذ و کاردان هستند هیچگونه از مراحل مذکور را نیاز نیست که انجام داده و مرتب از یک موسسه به  موسسه دیگر بروید.

 

 بلکه در مرکز ما  کارشناسان ، تمام مراحل را انجام داده و شما حدود یک هفته دیگر آماده  برای مهاجرت به کانادا هستید و این در صورتی است که شما به مجموعه ما اعتماد کرده تمام مدارکی که ما می‌خواهیم را برای ما فرستاده و منتظر تماس می مانید.

 

هزینه تاییدیه و دیگر مراحل کار متفاوت بوده و به موارد گوناگون بستگی دارد اما به هر حال برای اینکه بدانیم که چقدر باید بپردازید وارد سایت مجموعه ما شده و در بخش هزینه ها در سایت موسسه یک برآورد کلی از آن داشته باشید.

 

لازم به ذکر است که امروزه با توجه به اعتبار بین‌المللی سازمان وس بسیاری از کشورهای  دنیا به منظور ارائه پذیرش تحصیلی و ارائه ویزا کارو اقامت، مدارک مورد تایید سازمان وس استناد می کنند.

پذیرش اعم از تحصیل ، کار ، اقامت و مهاجرت دریافت مدارک و گواهینامه

این استناد به این معنی است که یکی از مدارک مورد نیاز و الزامی برای درخواست ویزای تحصیلی در کانادا کار و اقامت مدرک ارزیابی وس  WES است.

 

به همین دلیل مرکز حقوقی ما به شما توصیه می‌کند که برای پذیرش اعم از تحصیل ، کار ، اقامت  و مهاجرت دریافت مدارک و گواهینامه های مورد تایید سازمان وس را داشته باشید .

 

مرکز ما با نفوذ ، قدرت و توانایی که دارد در کمترین زمان و با سرعت و قاطعیت می‌توان در عرض فقط ۱۵ روز می تواند تمام کارهای شما را به برای کانادا آماده کند با مرکز ما جای هیچ گونه نگرانی نیست .با شماره های ما که در زیر آمده است  در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاز داری؟ با ما در تماس باشید!
شروع گفتگو
سلام! برای چت در WhatsApp روی یکی از اعضای زیر کلیک کنید
معمولا در عرض چند دقیقه پاسخ می دهیم